מחסנים אוטומטיים

ייעוץ WMS: תוכנות לוגיסטיות WMS הבחירה הנכונה

תוכנת WMS הינה תוכנה לוגיסטית החשובה מאד לארגונים המבצעים לוגיסטיקה בהיקפים בינוניים וגדולים. הניסיון מלמד שיש כשלים לא מעטים בהטמעת תוכנות לוגיסטיות. על מנת להשתמש במערכת המתאימה ביותר לניהול מלאי המוצרים במחסן WMS יש לבדוק היטב איזה מוצר אתם רוכשים וחשוב לא פחות - כיצד אתם מטמיעים אותו אצלכם בארגון. המלצות מאלה שלמדו בדרך הקשה!
קרא עוד
ייעוץ WMS: תוכנות לוגיסטיות WMS הבחירה הנכונה

מחסן אוטומטי: Goods 2 Men- Person

מהפכת ה E-commerce שינתה באופן ניכר את התפיסה הלוגיסטית בתחום הפחתת עלויות עבודה והגדילה באופן ניכר את כמות הפריטים והליקוטים במרכז ההפצה. בשנים האחרונות, שיטת הליקוט האוטומטי Goods to Man הופכת להיות הפתרון המוביל בענף הלוגיסטיקה והמחסנים עבור פעילות ה- E-commerce. בין יתרונותיה הרבים: הקטנת שטח הרצפה במחסן, הפחתת כוח האדם הלוגיסטי הדרוש, ניהול יעיל של ´פיקים´ עונתיים בליקוט ומקסום הערך עבור הצרכן.

קרא עוד
מחסן אוטומטי: Goods 2 Men- Person

מחסן אוטומטי: Multi-Shuttle for Pallets

מערכת האחסון האוטומטית מסוג Multi-Shuttle for Pallets הינה טרנד עולמי חדש, שאת ניצניו אנו רואים גם בישראל. ניהול המחסן האוטומטי ומערכות הבקרה מתממשקים בקלות עם כל מערכת ERP ו-WMS שיש לארגון. לאור מחירה הסביר ויתרונותיה הבולטים על פני מערכות HD אחרות, ניתן לומר ללא ספק שהמערכת תשמש כנושאת הדגל של האחסון האוטומטי למשטחים בתקופה הקרובה.
קרא עוד
מחסן אוטומטי: Multi-Shuttle for Pallets

למה לי רובוטיקה עכשיו?

אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני תעשיית הלוגיסטיקה כיום היא זמינות העבודה. קיימת ירידה גדולה בהיקף כוח האדם הלוגיסטי. אל תוך החרך הזה נכנסת מהפכת הרובוטיקה, המציעה שלל פתרונות לוגיסטיים מתקדמים לבעיית המחסור בכוח האדם, מפריקה רובוטית של סחורות מקונטיינרים ומשאיות ועד תנועת סחורות רובוטית בתוך המחסן.
קרא עוד
למה לי רובוטיקה עכשיו?

מחסנים אוטומטיים ל - 3PL´s

כיום, מספר ספקי השירותים הלוגיסטיים בישראל המשתמשים במערכות אוטומטיות לאחסון וליקוט הינו מועט. אנו עדים למספר סיבות בגינן המעבר למערכות אוטומטיות בישראל מבושש לבוא, במאמר זה נסקור מספר יתרונות של המעבר האמור ונסכם בכמה המלצות המתכתבות עם הטרנדים הלוגיסטיים המובילים כיום. 
קרא עוד
מחסנים אוטומטיים ל - 3PL´s

מערכות אחסון אוטומטיות

ישנם כמה סוגים של מחסנים אוטומטיים, לרבות Mini Load, Stacker Crane ו-Carousel, אלו מאפשרים הגדלת תפוקות ויעילות תוך הקטנת עלויות. מחסנים אוטומטיים חייבים להתבסס על בחינה כלכלית של עלות/תועלת, ומיועדים לתהליכי אחסון והנפקה רפטטיביים. חבילות של מחסנים אוטומטיים מאפשרים לפשט את תהליכי האפיון הנדרשים, להוזיל את עלויות המערכות ולקצר את זמן האספקה.
קרא עוד
מערכות אחסון אוטומטיות