WMS

ייעוץ WMS: בחירה נכונה של תוכנת WMS

תוכנת WMS היא תוכנה לוגיסטית שייעודה ניהול לוגיסטי אסטרטגי של מלאי המוצרים (SKU), פעילותה מתבצעת בין כותלי המרלו"ג ומאמציה מרוכזים, בין היתר, במישורי האיתור, בתהליכי ה-Inbound וה-Outbound ובניהול המלאי. מאמר זה מרחיב על הטעויות העיקריות שמבצעים מנהלים לוגיסטיים בשימוש בתוכנה, ומציע מגוון המלצות למזמין התוכנה, על מנת שיוכל לבצע בחירה מושכלת והטמעה נכונה של תוכנת WMS. 
קרא עוד
ייעוץ WMS: בחירה נכונה של תוכנת WMS

Best-of-Breed: WMS vs ERP

נושא הממשקים הוא קריטי במערכות IT. ב-WMS שהינו מודול מחסן של תוכנת ERP, אין צורך לבצע ממשקים. במאמר זה נדון באספקטים השונים שיש לבחון על מנת לבצע השוואה נכונה בין שני סוגי התוכנה, ביניהם: האסטרטגיה העסקית, מקסום תוצאות עסקיות, התאמה פונקציונלית, התמחות ספק התוכנה בידע ופתרונות תוכנה, בגרות המוצר וכלי הטמעה ותמיכה שוטפת.
קרא עוד
Best-of-Breed: WMS vs ERP

WMS: Logistic Billing

Logistic Billing הינה שיטה בה מנהלים את כל התחשיבים הנדרשים לחיוב המאחסנים/בעלי הסחורות, וזאת באמצעות מערכות מחשוב הפועלות בזמן אמת. שיטה זו פועלת להחליף את כמות העבודה הידנית העצומה שנדרשת, הכוללת הזנת כמות עצומה של נתונים המובילה לטעויות אנוש רבות ולתמחור שגוי של מוצרים. Logistic Billing הוא אחד הכלים החשובים ביותר כיום לספקי שירותים לוגיסטיים (3PL), ומאפשר להם לתכנן ולנהל את פעילותם באופן מיטבי.
קרא עוד
WMS: Logistic Billing

ייעוץ WMS: מדדי ביצוע לוגיסטיים KPI´s

ה-KPI´s הלוגיסטיים הינם כלים חשובים למדידת ביצועים. הם מאפשרים לארגון למדוד בצורה השוואתית את הביצועים החשובים בתחומי הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, לצורך שיפור ביצועיהם ובכדי להתאימם לתוצאות הנדרשות ע"י החברה. חשיבות מיוחדת לניהול מדדים אלו משויכת עם חברות ה-3PL, שכן ניהול נכון של מדדים אלו משפיע על רווחיות העסקים ועל שמירת הקשר עם הלקוחות.
קרא עוד
ייעוץ WMS: מדדי ביצוע לוגיסטיים KPI´s

ייעוץ WMS: תוכנות לוגיסטיות WMS הבחירה הנכונה

תוכנת WMS הינה תוכנה לוגיסטית החשובה מאד לארגונים המבצעים לוגיסטיקה בהיקפים בינוניים וגדולים. הניסיון מלמד שיש כשלים לא מעטים בהטמעת תוכנות לוגיסטיות. על מנת להשתמש במערכת המתאימה ביותר לניהול מלאי המוצרים במחסן WMS יש לבדוק היטב איזה מוצר אתם רוכשים וחשוב לא פחות - כיצד אתם מטמיעים אותו אצלכם בארגון. המלצות מאלה שלמדו בדרך הקשה!
קרא עוד
ייעוץ WMS: תוכנות לוגיסטיות WMS הבחירה הנכונה

ייעוץ WMS: כיצד מערכת WMS משפרת את ביצועי המחסן?

תוכנת ה- WMS משפרת באופן ניכר את הפרודוקטיביות, היעילות וניצול המשאבים העומדים לרשות המערכת הלוגיסטית כגון: כוח-אדם, נפחי אחסון, מערכות אחסון, מלגזות ומערכות שינוע. בכל רכישה של תוכנה – יש לבדוק את ה– ROI זמן החזר ההשקעה. כדי לבצע זאת נכונה – חשוב לבדוק את התפוקות ואת רמות השרות והדיוק במחסן לפני הטמעת תוכנת ה- WMS ולאחריה.
קרא עוד
ייעוץ WMS: כיצד מערכת WMS משפרת את ביצועי המחסן?

WMS: 3PL Logistic Billing

תוכנת ה-WMS מתעדת את כל הפעולות המבוצעות על פי מאפיינים וזמני ביצוע, ומהווה את בסיס הנתונים לתחשיבי ה-Logistic Billing.
Logistic Billing הוא אחד הכלים החשובים העומדים כיום לרשות ספקי שירותים לוגיסטיים, והוא מאפשר להם לתכנן ולנהל טוב יותר את הפעילות העסקית שלהם. פתרון מקיף ויעיל ליצירת Logistic Billing ניתן לקבל כמודול בתוך תוכנה לניהול מחסנים מסוג WMS.
קרא עוד
WMS: 3PL Logistic Billing

ייעוץ WMS: תוכנה לניהול מחסנים

תוכנת WMS ותוכנות נוספות דוגמת TMS ו-DFRP מהוות את חזית הטכנולוגיה הלוגיסטית ומקנות ערך רב לשרשרת האספקה. בזכות ייעוץ WMS פרטני ומדויק ניתן להגיע לשליטה מלאה בתוכנות הלוגיסטיות, ואלו מאפשרות למנהלים בתחומי ה Intra-Logistics להבטיח לארגון את היכולת לספק לצרכניהם וללקוחותיהם את הכמות הנכונה, במקום הנכון, בזמן הנכון ובעלות הנכונה.
קרא עוד
ייעוץ WMS: תוכנה לניהול מחסנים

ייעוץ WMS: אופטימיזציה לוגיסטית באמצעות תוכנת WMS

תוכנת WMS הינה כלי ניהולי וביצועי להשגת היעדים במחסנים ומרכזים לוגיסטיים. בכוחה של תוכנת ה- WMS לשפר באופן ניכר את רווחיות שרשרת האספקה או לחילופין, לגרום להוצאות ואי השגת היעדים – כאשר התוכנה לא נבחנה, הוטמעה והופעלה כראוי ולאור העקרונות המפורטים במאמר זה. בגין סיבות אלו ושאר הסיבות המפורטות בכתבה, ייעוץ WMS הינו קריטי לרווחיות החברה.
קרא עוד
ייעוץ WMS: אופטימיזציה לוגיסטית באמצעות תוכנת WMS